Дерибан для своїх: кум мера побудував будинок у центрі Вінниці

Ще три роки тому у Вінниці територію біля Миколаївської церкви та знаменитої Замкової гори загородили для будівництва. Сьогодні там вже височіють сучасні таунхаси житлового комплексу Sunny Village. Однак жоден будинок ще не ввели в експлуатацію через юридичні проблеми.

Про це та інше написав журналіст видання vinnytsianews.com  Юрій Басюк. З його матеріалу стало відомо, що житло у даному комплексі може стати чи не найдорожчим у місті. Адже вартість будинку у комплексі складає $160 000 або 4,5 мільйона гривень. Раніше повідомлялося, що Sunny Village  включатиме 11 таунхаусів, однак наразі на території ЖК вже зведено 15 таунхаусів та трьохповерховий будинок на 12 квартир.

Згідно із інформацією видання, неподалік житлового комплексу збудовано особняк родини Івасюків.  Як виявляється саме Ігор Івасюк допоміг вивести землю для комплексу із комунальної власності у приватну у 2017 році. Тоді він займав посаду заступника голови Вінницької ОДА. Сьогодні ж він є заступником голови Вінницької облради.

Загалом комунальна ділянка була розміром в 1 га, з неї 10 соток отримав обласний центр туризму, 70 – ЖК Sunny Village, 10 – Миколаївській церкві і стільки ж було виділено під будівництво будинку для Ігоря Івасюка. Варто зазначити, що ні ділянка, ні будинок не належать урядовцю, все записано на його дружину.

Ігор Івасюк, працюючи на посаді заступника голови Вінницької ОДА, встиг доволі гарно влаштувати своє життя та придбати чимало майна.  Мова йде про дві квартири (63 і 90 кв. м.), дача у Петриках, земля у Зарванцях, 4 гаражі, автомобіль Audi Q5, мікроавтобус Opel Vivaro. А також заробити непогану фінансову подушку у розмірі більше 100 тисяч доларів, 60 тисяч євро і 400 тисяч гривень.

Враховуючи такі статки, не дивно, що урядовця декілька разів обвинувачували у корупційній діяльності. Однак щоразу чиновнику все обходилося. Можливо таке лояльне ставлення до нього пояснюється тим, що він є кумом діючого мера Вінниці.

Варто зазначити, що наразі журналіст вищезгаданого видання видалив відео та всі матеріали свого розслідування. Можна припустити, що він це зробив вимушено через тиск героїв цієї публікації.

Джерело

Схожі новини